Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Кадрова робота: Відповідно до штатного розпису в суді обліковується 34 посада, з них 6 посад суддів. У 2024 році здійснювали правосуддя 4 судді, 2 посади суддів вакантні. Голова суду, відповідно до протоколу зборів суддів №3 від 28.04.2023, Руслан Валентинович ХМЕЛЬ.
В апараті суду станом на 01.01.2025 було 2 вакантних посади: помічника судді, декретне місце секретаря судових засідань.
В 2024 році відбулися такі кадрові зміни щодо звільнень:
Відповідно до наказу 03-к від 15.01.2024 звільнено секретаря судового засідання Чернявську О.В.
Відповідно до наказів 09-к,10-к,11-к від 02.04.2024 звільнено опалювачів суду Мочульську Л.М., Ільницького М.І., Пугача С.В.
Відповідно до наказу 12-к від 15.04.2024 звільнено діловода суду Кулинич А.О.
Відповідно до наказу №13-к від 02.05.2024 консультанту суду (по роботі з персоналом) Фурманську Ю.О. переведено з 02.05.2024 на посаду секретаря судового засідання
Відповідно до наказу 14-к від 02.05.2024 звільнено консультанта суду (по роботі з персоналом) Ковальську В.В.
Відповідно до наказу 32-к від 14.10.2024 звільнено консультанта суду Панасюк І.О.
Відповідно до наказу №33-к від 14.10.2024 звільнено з посади діловода суду Петришину І.М.
Також в 2024 році видано такі накази на прийняття працівників апарату суду на посади:
04-к від 16.01.2024 на посаду заступника керівника апарату суду прийнято Чернявську О.В.;
15-к від 02.05.2024 на посаду головного спеціаліста по роботі з персоналом прийнято Ковальську В.В.;
20-к від 26.06.2024 прийнято на посаду діловода суду Петришину І.М.;
№35-к, 36-к, 37-к від 14.10.2024 на посади опалювачів призначено Мочульську Л.М., Чорнобай М.І., Пугача С.В.
№38-к від – призначено на посаду діловода Демуцьку В.В.
19 працівників апарату суду мають вищу освіту, з них 11- вищу юридичну, 4 – неповну вищу освіту.
Систематично оновлюється інформація до програми «кадри-веб».
Щомісячно подається інформація про фактичну та штатну чисельність суддів та працівників суду. Також щоквартально подаються Звіт про кількісний склад державних службовців (форма КСДС), інформація по прес-секретарях, по присяжних.
Діловодство в суді ведеться відповідно Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України
20.08.2019 № 814 (в редакції від 17.10.2023 №485), Положення про АСДС, кодексів України та інших нормативно-правових актів.
Первинний облік справ і матеріалів, що надходять до суду та виникають в роботі суду, виконання судових рішень, судову статистику здійснюють працівники апарату суду.
Автоматичний розподіл судових справ здійснюється відповідальними працівниками відповідно до Положення про АСДС на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації, зокрема працівниками канцелярії суду.
Електронні копії судових рішень, засвідчені ЕЦП, постійно направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень у порядку, визначеному Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень.
Судом ведеться контроль щодо кількості копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР, дана інформація щоквартально передається до ТУ ДСА України в Вінницькій області. Так кількість ухвалених судом рішень у 2024 році склала 7819, з них: кількість копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР в електронному вигляді - 7819.
За період 2024 року надійшло 4262 справ та матеріалів. Зареєстровано за вхідною кореспонденцією 17011, з них 15241 паперові документи, 1790 через електронну пошту.
У 2024 році на виконання плану роботи суду з працівниками апарату суду проведено 13 навчань. На професійній мережі «Феміда» протягом 2023 року пройшли навчання 37 працівник апарату суду, про що свідчать видані сертифікати.
Відповідно до плану роботи суду проводилися перевірки роботи працівників апарату суду, а саме: щодо заповнення ОСК в КП «Д-3», щодо дотримання антикорупційного законодавства, порядку проведення автоматизованого розподілу судових справ, карток на особу, стосовно якої вироки набрали законної сили та інше, ведення номенклатурних справ та журналів, своєчасності передачі справ на виконання до канцелярії.
За результатами перевірок складаються відповідні акти, працівникам апарату суду доводиться інформація щодо необхідності виправлення недоліків, зазначених в актах.
За 2024 рік сформовано та передано статистичні звіти про роботу суду. Річні звіти за формами:
Звіти за формами 10, 1-мзс, 1-ЄЗ квартальні.
Для достовірного формування звітів слід достовірно, повно та своєчасно вносити інформацію до ОСК.
До кожної форми звітності є спеціальні інструкції та методичні рекомендації, є методичні рекомендації, розроблені ТУ ДСА України в Вінницькій області, які вивчаються відповідальними особами за формування звітності, перед формуванням звітів.
Звіти затверджені та розміщені на сайті суду в розділі «Показники роботи суду».
Загальні показники здійснення правосуддя |
|
||||||||||
Розділ 1. Загальні показники здійснення правосуддя |
|
||||||||||
Найменування показника |
№ рядка |
Перебувало в провадженні справ і матеріалів |
Розглянуто справ і матеріалів |
Залишок нерозглянутих справ і матеріалів на кінець звітного періоду |
|||||||
усього |
у тому числі |
||||||||||
надійшло у звітному періоді |
з них після скасування судового рішення судом апеля-ційної чи касаційної інстанції (з гр.2) |
усього |
у т.ч. задоволено |
усього |
в т. ч. не розгля-нутих понад 1 рік |
||||||
А |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||
кримінальне судочинство |
Справи кримінального провадження |
1 |
355 |
191 |
2 |
172 |
х |
183 |
48 |
||
Клопотання, скарги, заяви під час досудового розслідування (слідчі судді) |
2 |
1 194 |
1 181 |
|
1 188 |
1 111 |
6 |
|
|||
Заяви про відвід судді (слідчого судді) |
7 |
113 |
111 |
|
113 |
107 |
|
|
|||
Клопотання прокурора про закриття кримінального провадження в порядку статті 284 КПК |
9 |
19 |
13 |
|
19 |
16 |
|
|
|||
Інші (не зазначені в рядках 1-9) |
10 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
|||
УСЬОГО |
|
11 |
1 798 |
1 605 |
3 |
1 587 |
1 317 |
211 |
48 |
||
адміністративне судочинство |
Позовні заяви |
12 |
57 |
55 |
|
56 |
50 |
1 |
|
||
|
Справи |
13 |
53 |
51 |
1 |
28 |
20 |
25 |
|
||
УСЬОГО |
|
20 |
60 |
57 |
1 |
34 |
20 |
26 |
|
||
цивільне судочинство |
Заяви про видачу/скасування судового наказу |
21 |
186 |
180 |
|
186 |
135 |
|
|
||
Заяви про забезпечення (скасування забезпечення) доказів, позову до подання позовної заяви |
22 |
5 |
5 |
|
5 |
4 |
|
|
|||
Позовні заяви |
23 |
831 |
812 |
|
812 |
748 |
19 |
|
|||
|
Справи позовного провадження |
24 |
1 068 |
755 |
1 |
657 |
532 |
411 |
31 |
||
Заяви окремого провадження |
25 |
151 |
149 |
1 |
151 |
137 |
|
|
|||
|
Справи окремого провадження |
26 |
162 |
137 |
1 |
102 |
91 |
60 |
|
||
Заяви про перегляд заочного рішення |
27 |
3 |
3 |
|
1 |
1 |
2 |
|
|||
Скарги на дії або бездіяльність виконавчої служби |
31 |
2 |
2 |
|
2 |
1 |
|
|
|||
Клопотання, заяви, подання у порядку виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
32 |
42 |
30 |
|
40 |
39 |
2 |
|
|||
Клопотання про визнання та звернення до виконання рішення іноземного суду, що підлягає примусовому виконанню / що не підлягає примусовому виконанню |
33 |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
|
|||
Доручення судів України / іноземних судів |
34 |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|||
УСЬОГО |
|
35 |
1 567 |
1 200 |
2 |
1 072 |
803 |
495 |
31 |
||
адміністративні правопорушення |
Справи про адміністративні правопорушення |
36 |
1 518 |
1 323 |
|
1 261 |
х |
257 |
49 |
||
у тому числі щодо корупційних правопорушень |
37 |
1 |
1 |
|
1 |
х |
|
|
|||
Справи у порядку виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення |
38 |
24 |
22 |
|
24 |
11 |
|
|
|||
Заяви про відвід судді |
39 |
9 |
9 |
|
9 |
5 |
|
|
|||
УСЬОГО |
|
40 |
1 551 |
1 354 |
0 |
1 294 |
16 |
257 |
49 |
||
УСЬОГО (сума рядків 11, 20, 35, 40) |
41 |
4 976 |
4 216 |
6 |
3 987 |
2 156 |
989 |
128 |
|||
Крім статистичних звітів є контрольні доручення, а саме: щотижнева інформація щодо воєнних злочинів, щомісячна інформація щодо направлених смс-повідомлень, квартальна інформація на апеляційний суд щодо застосування окремих норм КПК, про позиціонування діяльності суду та підвищення кваліфікації працівників апарату суду, інформацію щодо рішень, які містять посилання на рішення Європейського суду з прав людини, річна інформація про стан обліково-статистичної роботи суду, огляд даних стану здійснення правосуддя, довідка за результатами перевірки стану діловодства в суді .
Відповідно до наказу від 21.02.2024 №20-од відповідальною за звернення громадян визначено старшого судового розпорядника Юлію ГОЛОВАТУ . За 2024 рік надійшло до суду 5 звернення громадян, в порівнянні з 2023 роком на 2 звернення більше, та 11 інформаційних запитів. Відповіді надані вичерпні у визначені законодавством строки.
В 2024 році судом постійно оновлювалась інформація на офіційному веб-сайті суду, було оприлюднено 97 повідомлень. Інформація поширюється на сторінку суду Фейсбук. Також оновлено інформацію на стенді в приміщенні суду щодо графіку прийому громадян , реквізитів сплати судового збору, штрафів, списки призначених справ та інше.
В 2024 році проведено 7 зборів суддів, та 12 нарад з працівниками апарату суду, на яких розглядалися питання організації діяльності суду.
Відповідно до плану роботи суду та на вимогу Вінницького апеляційного суду проведено 9 узагальнень судової практики.
В 2024 році впорядковано архіву суду за 2023 рік. Акти та описи затверджено комісією ЕПК обласного архіву за №9 від 25.10.2024.
Відповідно до актів знищення макулатуру в кількості 67,00 кг за ціною 3,00 грн. на суму 201,00 грн. здано до пункту прийому та кошти від здачі макулатури оприбутковано на відповідний рахунок ТУ ДСА України в Вінницькій області.
Станом на 01.11.2024 проведено суцільну інвентаризацію матеріальних цінностей суду, описи передано до ТУ ДСА України в Вінницькій області.
В 2024 році суд забезпечувався марками, конвертами, папером, однак було не зовсім належне забезпечення канцелярськими товарами, господарчими та миючими.
В 2024 році територіальним управлінням придбано для суду планетарний принтер, 2 БФП, 2 ПК, бензин для генератора в кількості 45 л. та 700 л., каністра металева.
Для придбано 20 лавок довжиною 2 м. кожна та ємність для води на 1000л. в укриття, яке знаходяться в підвальному приміщенні суду.
В 2024 році замінено гербову печатку.
Належним чином здійснено підготовку до осінньо-зимового сезону 2024-2025 років, придбано дрова, почищено котли. 3 посади опалювачів на період опалювального сезону введено в штат суду.
Рішенням 52 сесії Бершадської міської ради 8 скликання від 02.08.2024 №1513 «Про внесення змін до рішення 43 сесії Бершадської міської територіальної ради 8 скликання «Про бюджет Бершадської територіальної громади на 2024 рік» від 22.01.2024 №1239 (із змінами)» на виконання Програми «Профілактики злочинності в Бершадській міській територіальній громаді на 2021-2025 роки» передано з бюджету Бершадської міської ради до державного бюджету ТУ ДСА України в Вінницькій області кошти в сумі 300000 грн. на ремонт зали судових засідань №2 Бершадського районного суду Вінницької області.
Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2024 рік на придбання матеріалів, обладнання та інвентарю використано 98000 грн., а саме:
Інформаційні технології: В 2024 році запроваджено систему дистанційного обслуговування (СДО) для повернення помилково або надміру сплачених коштів судового збору. Облаштовано ІІІ залу судових засідань із коштів субвенції.
Керівник апарату суду Валентина ПРОКОПЕЦЬ