Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Кадрова робота: Відповідно до штатного розпису в суді обліковується 34 посада, з них 6 посад суддів. У І півріччі 2025 році здійснювали правосуддя 4 судді, 2 посади суддів вакантні. Голова суду, відповідно до протоколу зборів суддів №3 від 28.04.2023, Руслан Валентинович ХМЕЛЬ.
В апараті суду станом на 01.01.2025 було 2 вакантних посади: помічника судді, секретаря судових засідань.
В І півріччі 2025 року відбулися такі кадрові зміни: відповідно до наказу від 17.01.2025 №07-к, відповідно до наказів від 29.04.2025 №10-к, 11-к, 12-к звільнено опалювачів Мочульку Л.М., Пугача С.В., Чорнобай М.І. у зв’язку із закінченням опалювального сезону 2024-2025 р.р.
20 працівників апарату суду мають вищу освіту, з них 12- вищу юридичну, 4 – неповну вищу освіту.
В І півріччі 2025 року в Порядку формування і ведення суддівського досьє організовано роботу щодо наповнення та підтримання в актуальному стані суддівського досьє.
Здійснюється декларування відомостей про доходи та зобов’язання фінансового характеру суддями, державними службовцями, присяжними.
Систематично оновлюється інформація до програми «кадри-веб».
Ведеться облік військовозобов’язаних працівників суду.
Щомісячно подається інформація про фактичну та штатну чисельність суддів та працівників суду. Також щоквартально подаються Звіт про кількісний склад державних службовців (форма КСДС), інформація по прес-секретарях, по присяжних.
Діловодство в суді ведеться відповідно Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України
20.08.2019 № 814 (в редакції від 17.10.2023 №485), Положення про АСДС, кодексів України та інших нормативно-правових актів.
Первинний облік справ і матеріалів, що надходять до суду та виникають в роботі суду, виконання судових рішень, судову статистику здійснюють працівники апарату суду.
Автоматичний розподіл судових справ здійснюється відповідальними працівниками відповідно до Положення про АСДС на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації, зокрема працівниками канцелярії суду.
Електронні копії судових рішень, засвідчені ЕЦП, постійно направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень у порядку, визначеному Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень.
Судом ведеться контроль щодо кількості копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР, дана інформація щоквартально передається до ТУ ДСА України в Вінницькій області. Так кількість ухвалених судом рішень у І півріччі 2025 році склала 3932, з них: кількість копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР в електронному вигляді - 3932.
За період І півріччя 2025 року надійшло 1983 справи та матеріалів. Зареєстровано за вхідною кореспонденцією 7859, 826 через електронну пошту.
У І півріччі 2025 року на виконання плану роботи суду з працівниками апарату суду проведено 23 навчання. На професійній мережі «Феміда» протягом І півріччя пройшли навчання 30 працівників апарату суду, про що свідчать видані сертифікати.
Відповідно до плану роботи суду проводилися перевірки роботи працівників апарату суду, а саме: щодо заповнення ОСК в КП «Д-3», внесення ДНЗС, порядку проведення автоматизованого розподілу судових справ, карток на особу, стосовно якої вироки набрали законної сили та інше, ведення номенклатурних справ та журналів, своєчасності передачі справ на виконання до канцелярії, інші.
За результатами перевірок складаються відповідні акти, працівникам апарату суду доводиться інформація щодо необхідності виправлення недоліків, зазначених в актах.
За результатами роботи І півріччя 2025 року сформовано та передано статистичні звіти про роботу суду:
Для достовірного формування звітів слід достовірно, повно та своєчасно вносити інформацію до ОСК.
До кожної форми звітності є спеціальні інструкції та методичні рекомендації, є методичні рекомендації, розроблені ТУ ДСА України в Вінницькій області, які вивчаються відповідальними особами за формування звітності, перед формуванням звітів.
Звіти затверджені та розміщені на сайті суду в розділі «Показники роботи суду».
Загальні показники здійснення правосуддя |
|
|||||||||||
Розділ 1. Загальні показники здійснення правосуддя |
|
|||||||||||
Розділ 1. Загальні показники здійснення правосуддя |
||||||||||||
Найменування показника |
№ рядка |
Перебувало в провадженні справ і матеріалів |
Розглянуто справ і матеріалів |
Залишок нерозглянутих справ і матеріалів на кінець звітного періоду |
||||||||
усього |
у тому числі |
|||||||||||
надійшло у звітному періоді |
з них після скасування судового рішення судом апеля-ційної чи касаційної інстанції (з гр.2) |
усього |
у т.ч. задоволено |
усього |
в т. ч. не розгля-нутих понад 1 рік |
|||||||
А |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||||
кримінальне судочинство |
Справи кримінального провадження |
1 |
248 |
66 |
|
85 |
х |
163 |
39 |
|||
Клопотання, скарги, заяви під час досудового розслідування (слідчі судді) |
2 |
414 |
408 |
3 |
399 |
363 |
15 |
|
||||
Справи в порядку надання міжнародної правової допомоги |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Справи в порядку виконання судових рішень |
4 |
59 |
37 |
2 |
52 |
49 |
7 |
|
||||
Справи про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відновлення втрачених матеріалів кримінального провадження |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відвід судді (слідчого судді) |
7 |
64 |
64 |
|
62 |
51 |
2 |
|
||||
Кримінальні справи, матеріали (КПК 1960 р.) |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Клопотання прокурора про закриття кримінального провадження в порядку статті 284 КПК |
9 |
8 |
8 |
|
|
|
8 |
|
||||
Інші (не зазначені в рядках 1-9) |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
УСЬОГО |
|
11 |
793 |
583 |
5 |
598 |
463 |
195 |
39 |
|||
адміністративне судочинство |
Позовні заяви |
12 |
31 |
30 |
|
30 |
28 |
1 |
|
|||
|
Справи |
13 |
54 |
28 |
|
37 |
24 |
17 |
1 |
|||
Заяви про забезпечення (скасування забезпечення) доказів, позову до подання позовної заяви |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Справи в порядку виконання судових рішень |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Справи про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відновлення втраченого судового провадження |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відвід судді |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Доручення судів України/іноземних судів |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
УСЬОГО |
|
20 |
57 |
31 |
|
39 |
24 |
18 |
1 |
|||
цивільне судочинство |
Заяви про видачу/скасування судового наказу |
21 |
101 |
101 |
|
94 |
35 |
7 |
|
|||
Заяви про забезпечення (скасування забезпечення) доказів, позову до подання позовної заяви |
22 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
|
|
||||
Позовні заяви |
23 |
526 |
507 |
|
504 |
481 |
22 |
|
||||
|
Справи позовного провадження |
24 |
896 |
486 |
1 |
415 |
325 |
481 |
30 |
|||
Заяви окремого провадження |
25 |
57 |
57 |
|
56 |
52 |
1 |
|
||||
|
Справи окремого провадження |
26 |
113 |
53 |
|
71 |
63 |
42 |
|
|||
Заяви про перегляд заочного рішення |
27 |
2 |
|
|
2 |
2 |
|
|
||||
Заяви про перегляд рішень, ухвал суду чи судових наказів у зв’язку з нововиявленими або виключними обставинами |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відновлення втраченого судового провадження |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Заяви про відвід судді |
30 |
2 |
2 |
|
2 |
1 |
|
|
||||
Скарги на дії або бездіяльність виконавчої служби |
31 |
2 |
2 |
|
2 |
|
|
|
||||
Клопотання, заяви, подання у порядку виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
32 |
14 |
12 |
|
11 |
8 |
3 |
|
||||
Клопотання про визнання та звернення до виконання рішення іноземного суду, що підлягає примусовому виконанню / що не підлягає примусовому виконанню |
33 |
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
||||
Доручення судів України / іноземних судів |
34 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
УСЬОГО |
|
35 |
1 182 |
704 |
1 |
626 |
436 |
556 |
30 |
|||
адміністративні правопорушення |
Справи про адміністративні правопорушення |
36 |
888 |
646 |
|
662 |
х |
226 |
22 |
|||
у тому числі щодо корупційних правопорушень |
37 |
16 |
16 |
|
16 |
х |
|
|
||||
Справи у порядку виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення |
38 |
11 |
11 |
|
10 |
9 |
1 |
|
||||
Заяви про відвід судді |
39 |
8 |
8 |
|
2 |
2 |
6 |
|
||||
УСЬОГО |
|
40 |
907 |
665 |
0 |
674 |
11 |
233 |
22 |
|||
УСЬОГО (сума рядків 11, 20, 35, 40) |
41 |
2 939 |
1 983 |
6 |
1 937 |
934 |
1 002 |
92 |
||||
Крім статистичних звітів є контрольні доручення, а саме: щотижнева інформація щодо воєнних злочинів, щомісячна інформація щодо направлених смс-повідомлень, квартальна інформація на апеляційний суд щодо застосування окремих норм КПК, про позиціонування діяльності суду та підвищення кваліфікації працівників апарату суду, інформацію щодо рішень, які містять посилання на рішення Європейського суду з прав людини, річна інформація про стан обліково-статистичної роботи суду, огляд даних стану здійснення правосуддя, довідка за результатами перевірки стану діловодства в суді .
Відповідно до наказу від 21.02.2024 №20-од відповідальною за звернення громадян визначено старшого судового розпорядника Юлію ГОЛОВАТУ . У І півріччі 2025 року надійшло до суду 1 звернення громадян, 12 інформаційних запитів. Відповіді надані вичерпні у визначені законодавством строки.
В І півріччі 2025 році судом постійно оновлювалась інформація на офіційному веб-сайті суду, було оприлюднено 47 повідомлень. Інформація поширюється на сторінку суду Фейсбук. Також оновлено інформацію на стенді в приміщенні суду щодо графіку прийому громадян , реквізитів сплати судового збору, штрафів, списки призначених справ та інше.
В І півріччі 2025 році проведено 4 зборів суддів, та 6 нарад з працівниками апарату суду, на яких розглядалися питання організації діяльності суду.
Відповідно до плану роботи суду та на вимогу Вінницького апеляційного суду проведено 4 узагальнення судової практики.
В І півріччі 2025 році впорядковано архіву суду за 2024 рік. Акти та описи затверджено комісією ЕПК обласного архіву за №9 від 25.06.2025.
В І півріччі 2025 року суд забезпечувався марками, конвертами, папером, частково забезпечувався канцелярськими товарами, господарчими та миючими.
В І півріччі 2025 році територіальним управлінням придбано для суду 2 БФП.
Інформаційні технології: В І півріччі 2025 році запроваджено систему дистанційного обслуговування (СДО) для повернення помилково або надміру сплачених коштів судового збору.
Керівник апарату суду Валентина ПРОКОПЕЦЬ