Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом І півріччя 2025 року Бершадським районним судом Вінницької області забезпечено належний розгляд звернень громадян та інформаційних запитів відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів. Діяльність суду у цьому напрямі спрямовувалася на реалізацію конституційного права кожного на звернення та доступ до інформації про діяльність судової установи.
Відповідно до плану роботи Бершадського районного суду Вінницької області на ІІ півріччя 2025 року, було проведено аналіз роботи із зверненнями та інформаційними запитами громадян за перше півріччя 2025року.
Наказом від 21.02.2024 № 20-од відповідальною за ведення обліку звернень громадян та інформаційних запитів була призначена Головата Юлія Олександрівна.
Голова Бершадського районного суду Вінницької області разом із керівником апарату суду регулярно проводять прийом громадян з питань організаційної роботи суду у встановлені дні та години. Графік прийому громадян був затверджений наказом голови Бершадського районного суду Вінницької області № 36-од від 02.05.2023.
У період з 01.01.2025 по 30.06.2025 до суду надійшло 1 звернень громадян, що на 67% менше, ніж за аналогічний період 2024 року (3 звернення):
Вищезазначене звернення розглянуте у встановлені законодавством строки, відповідь надано письмово та з урахуванням вимог чинного законодавства. Повторних звернень не надходило.
Протягом звітного періоду до суду надійшло 12 запитів на публічну інформацію, що на 400% більше, ніж за І півріччя 2024 року (3 запити).
Запити надходили:
Усі інформаційні запити були опрацьовані у встановлені законом строки, а відповіді надано запитувачам відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відмов у наданні інформації чи продовження строків розгляду не було.
Розгляд звернень та запитів здійснювався відповідно до вимог законодавства, у встановлені строки.
Скарг щодо несвоєчасного або неповного надання інформації до суду не надходило.
Для підвищення ефективності роботи:
Аналіз результатів роботи зі зверненнями громадян та інформаційними запитами у І півріччі 2025 року свідчить, що суд забезпечує належну організацію їх розгляду та своєчасне надання відповідей.
Спостерігається зменшення кількості звернень громадян на 67 %, водночас кількість інформаційних запитів зросла на 500 %, що свідчить про підвищення рівня доступності відкритих даних та ефективну роботу суду щодо їх оприлюднення.
Старший судовий розпорядник Юлія ГОЛОВАТА