flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи із зверненнями та інформаційними запитами громадян за І півріччя 2025 року

10 вересня 2025, 14:07

Протягом І півріччя 2025 року Бершадським районним судом Вінницької області забезпечено належний розгляд звернень громадян та інформаційних запитів відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів. Діяльність суду у цьому напрямі спрямовувалася на реалізацію конституційного права кожного на звернення та доступ до інформації про діяльність судової установи.

 Відповідно до плану роботи Бершадського районного суду Вінницької області на ІІ півріччя 2025 року, було проведено аналіз роботи із зверненнями та інформаційними запитами громадян за перше півріччя 2025року.

Наказом від 21.02.2024 № 20-од відповідальною за ведення обліку звернень громадян та інформаційних запитів була призначена Головата Юлія Олександрівна.
         Голова Бершадського районного суду Вінницької області разом із керівником апарату суду регулярно проводять прийом громадян з питань організаційної роботи суду у встановлені дні та години. Графік прийому громадян був затверджений наказом голови Бершадського районного суду Вінницької області № 36-од від 02.05.2023.

 

У період з 01.01.2025 по 30.06.2025 до суду надійшло 1 звернень громадян, що на 67% менше, ніж за аналогічний період 2024 року (3 звернення):

  • щодо порушення прав завника, зокрема, неналежного реагування уповноважених органів на подані заяви та скарги.

Вищезазначене  звернення розглянуте у встановлені законодавством строки, відповідь надано письмово та з урахуванням вимог чинного законодавства. Повторних звернень не надходило.

 

Протягом звітного періоду до суду надійшло 12 запитів на публічну інформацію, що на 400% більше, ніж за І півріччя 2024 року (3 запити).

 

Запити надходили:

  • від фізичних осіб –8 (75%);
  • від юридичних осіб – 3 (17%);
  • від засобів масової інформації – 1 (8%).

 

  • щодо стану розгляду справ та причини їх не розгляду -2 запити;
  • щодо визначення відповідальної особи у судах на внесення РНОКПП та ЄДРПОУ до додаткових відомостей про учасників судових справ – 1 запит;
  • щодо отримання документу про несудимість -1 запит;
  • щодо визначення складу постійних колегій суддів, за період з 01.01.2016 – 1 запит;
  • щодо наявності кримінальних або адміністративних правопорушень, у яких фігурує депутат -1 запит;
  • щодо розгляду кримінальних правопорушень за ст. 441 КК України за період з 20.11.2012 – 1 запит;
  • щодо надання інформації із журналу відвідувачів І відділу ССОу Вінницькій області, про дату та час відвідування суду заявницею – 1 запит;
  • щодо кількості кримінальних проваджень за ст.. 436-2 КК України перебувало на розгляді станом на 01.04.2025 – 1 запит;
  • щодо сплати судового збору ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» за подання заяв та скарг до суду – 1 запит;
  • щодо справ про адміністративні правопорушення, які перебували в провадженні суду за період з 01.01.2022 до 05.05.2025
  • щодо назви суду, адреси та ЄДРПОУ суду -1 запит;

 

Усі інформаційні запити були опрацьовані у встановлені законом строки, а відповіді надано запитувачам відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відмов у наданні інформації чи продовження строків розгляду не було.

 

Розгляд звернень та запитів здійснювався відповідно до вимог законодавства, у встановлені строки.
Скарг щодо несвоєчасного або неповного надання інформації до суду не надходило.

 

Для підвищення ефективності роботи:

  • ведеться електронний та паперовий облік звернень і запитів;
  • здійснюється контроль за своєчасністю надання відповідей;
  • забезпечується регулярне оприлюднення публічної інформації на вебпорталі судової влади.

 

Аналіз результатів роботи зі зверненнями громадян та інформаційними запитами у І півріччі 2025 року свідчить, що суд забезпечує належну організацію їх розгляду та своєчасне надання відповідей.
Спостерігається зменшення кількості звернень громадян на 67 %, водночас кількість інформаційних запитів зросла на 500 %, що свідчить про підвищення рівня доступності відкритих даних та ефективну роботу суду щодо їх оприлюднення.

 

 

 

 

 

Старший судовий розпорядник                              Юлія ГОЛОВАТА