Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Бершадського
районного суду
_____________А.І.Куйбіда
05.01.2015 року
ПЛАН РОБОТИ
Бершадського районного суду
на І півріччя 2015року
№ п/п |
Назва заходів |
Строк виконання |
Відповідальний за проведення |
Примітка |
І. Організаційна робота
1. |
Підведення підсумків роботи суду за 2014 рік. Обговорення результатів роботи на оперативній нараді працівників суду. Визначення пріоритетних напрямків діяльності по усуненню наявних недоліків у роботі суду на 2015 рік.
|
Січень |
Голова суду Керівник апарату |
|
2. |
Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду за 2013 рік з наданням аналітичних довідок про: 1) стан розгляду судом справ всіх категорій; 2) залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2014 року.
|
Січень |
Голова суду. Консультант суду |
|
3. |
На виконання постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ №7 від 01 березня 2013 року провести збори суддів за участю працівників апарату суду за підсумками роботи за 2014 р.
|
Лютий |
Голова суду |
|
4. |
Провести перевірку суддів відповідно до Плану заходів Бершадського районного суду щодо Закону України «Про очищення влади» |
Березень-вересень |
Голова суду Консультант з кадрової роботи |
|
5. |
Проведення дня відкрити дверей для школярів
|
Травень |
Голова суду Керівник апарату |
|
6. |
Провести перевірку працівників апарату суду відповідно до Плану заходів Бершадського районного суду щодо Закону України «Про очищення влади» |
Червень-грудень |
Керівник апарату Консультант з кадрової роботи |
|
7. |
Підготовка до складання статистичного звіту за перше півріччя 2015 року
|
Червень |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
8. |
Здійснення заходів по оновленню та наповненню веб-сторінки суду. |
Постійно |
Консультант суду Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
9. |
Виготовлення документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису ( за потребою) |
За потребою |
Керівник апарату Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
10. |
Проведення взаємоперевірок з органами прокуратури відомостей щодо осіб у кримінальних провадженнях, судові рішення у яких набрали законної сили |
Станом на 25-е число щомісяця |
Консультант суду |
|
11. |
Здійснення впорядкування архіву суду. Проведення спільно з представником державного архіву вилучення справ для знищення по закінченню терміну зберігання |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Відповідальний за ведення архіву |
|
12. |
Забезпечення економного використання бюджетних коштів; контроль за використанням електроенергії, газу, води, міжміських телефонних розмов, марок, конвертів та інших товарно-матеріальних цінностей. |
Протягом півріччя
|
Голова суду Керівник апарату |
|
13. |
Забезпечення своєчасного складання авансових та фінансових звітів. |
Щомісячно на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше вказаного терміну |
Заступник керівника апарату |
|
14. |
Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей |
Щомісячно на перше число звітного періоду, за необхідністю раніше вказаного терміну |
Заступник керівника апарату |
|
15. |
Облік та збереження судових справ, речових доказів,документів первинного обліку |
Протягом півріччя |
Канцелярія суду |
|
16. |
Участь в нарадах, семінарах, навчаннях, які проводяться апеляційним судом Вінницької області, Вінницьким апеляційним адміністративним судом, ТУ ДСА України у Вінницькій області |
За викликом |
Судді та працівники апарату |
|
17. |
Участь в спільних нарадах, семінарах, засіданнях круглого столу, які проводяться за участю органів прокуратури, міліції, суду |
Протягом півріччя |
Голова суду та судді |
|
18. |
Підвищення професійний рівень на курсах підвищення кваліфікації |
Згідно плану-графіку |
Судді та працівники апарату суду |
|
19. |
Контроль за відправкою судових рішень до ЄДРСР та проставленням дати набрання судовим рішенням законної сили |
Щомісячно |
Керівник апарату Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
20. |
Контроль за станом надсилання подань з відомостями про виборців
|
Щомісячно |
Керівник апарату |
|
21. |
Контроль за виконанням та дотриманням в роботі інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ |
Щомісячно |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
22. |
Проведення навчань працівників апарату суду відповідно плану |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
23. |
Проведення перевірок роботи працівників апарату суду відповідно до графіка
|
Протягом півріччя |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
24. |
Робота з засобами масової інформації |
Протягом півріччя |
Голова суду, судді, керівник апарату, заступник керівника апарату, помічники суддів |
|
ІІ. Узагальнення судової практики
25. |
Аналіз роботи суду за 2014 рік |
Січень |
Голова суду Керівник апарату Консультант суду |
|
26. |
Аналіз причин скасування та зміни судових рішень за 2014 рік.
|
Січень |
Голова суду Помічник судді Ситник В.М. |
|
27. |
Аналіз роботи із зверненнями та інформаційними запитами громадян за 2014 рік. |
Лютий |
Голова суду Помічник судді Ситник В.М. |
|
28. |
Аналіз стану виконання судових рішень у кримінальних справах, кримінальних провадженнях за 2014 рік |
Лютий |
Секретар суду по кримінальних справах |
|
29. |
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних проваджень розглянутих під час підготовчого провадження у 2014 році |
Березень |
Суддя Жарун А.П. Помічник Петрик В.В. |
|
30. |
Узагальнення судової практики про злочини проти життя та здоров’я (ст.сь.115-145 КК України) у 2014 році |
Березень |
Суддя Гуцол В.І. Помічник Хабовець А.Л. |
|
31. |
Узагальнення судової практики про злочини проти громадського порядку та моральності (ст.ст.293-304 КК України) у 2014 році |
Квітень |
Суддя Губко В.І. Помічник Даніленко Є.К. |
|
32. |
Узагальнення практики розгляду спорів, що виникають із житлових правовідносин у 2014 році |
Квітень |
Суддя Хмель Р.В. Помічник Натальчук О.А. |
|
33. |
Узагальнення судової практики по цивільних справах про спори, що виникають із договорів, за 2014 рік |
Травень |
Суддя Рудь О.Г. Помічник Гук Ю.О. |
|
34. |
Узагальнення судової практики по цивільних справах про не договірні, зобовязання за 2014 рік |
Травень |
Суддя Жарун А.П. Помічник Петрик В.В. |
|
35. |
Аналіз застосування ст.36 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення в першому півріччі 2014 року
|
Червень |
Суддя Гуцол В.І. Помічник Хабовець А.Л. |
|
36. |
Аналіз застосування ст.247 КУпАП при розгляді справ про адміністративні правопорушення в першому півріччі 2014 року
|
Червень |
Суддя Хмель Р.В. Помічник Натальчук О.А. |
|
ІІІ. Робота з кадрами
37. |
Підготувати інформацію про штатну та фактичну кількість працівників апарату суду (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Щомісячно станом на перше число місяця, наступного за звітним |
Консультант з кадрової роботи |
|
38. |
Інформація про наявність вакантних посад державних службовців на 01 число (Головдержслужба України у Вінницькій області) |
До 02 числа кожного місяця |
Консультант з кадрової роботи |
|
39. |
Звіт про військовозобов’язаних (Бершадсько - Теплицький РВК)
|
На 05 число кожного місяця |
Консультант з кадрової роботи |
|
40. |
Підготувати відомості про стан актуалізації бази даних обліку державних службовців 4-7 категорій станом на 01 число (Головдержслужба України у Вінницькій області) |
До 05 числа щомісяця |
Консультант з кадрової роботи |
|
41. |
Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які займають посади керівників та спеціалістів (форма 9-ДС) до органу державної статистики за місцезнаходженням
|
До 08 січня
|
Консультант з кадрової роботи |
|
42. |
Звіт про чисельність інвалідів з числа отримувачів пенсії або довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 10 січня
|
Консультант з кадрової роботи |
|
43. |
Підготувати список працівників апарату суду станом на 01.01. (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 10 січня |
Консультант з кадрової роботи |
|
44. |
Звіт про працюючих інвалідів (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 15 січня
|
Консультант з кадрової роботи |
|
45. |
Копія форми 9-ДС (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 20 січня
|
Консультант з кадрової роботи |
|
46. |
Підготувати інформацію щодо осіб, які протягом наступного кварталу досягнуть граничного віку перебування на державній службі (Головдержслужба України у Вінницькій області)
|
Щоквартально до 8 числа місяця, що передує звітному кварталу |
Консультант з кадрової роботи |
|
47. |
Проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Січень-лютий, до 01 березня
|
Керівник апарату Консультант з кадрової роботи |
|
48. |
Надіслати декларації керівника апарату та заступника для приєднання до особових справ (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 01 квітня |
Консультант з кадрової роботи |
|
49. |
Звіт щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів за І квартал (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Щоквартально до 05 числа місяця, наступного за звітним |
Консультант з кадрової роботи |
|
50. |
Звіт про подачу декларацій працівниками апарату суду (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
До 09 квітня
|
Консультант з кадрової роботи |
|
51. |
Звіт за формою №1-ПДО (річний) до Нацдержслужби України
|
До 01 березня |
Консультант з кадрової роботи |
|
52. |
Підготувати список працівників апарату суду станом на 01.07.
|
На 01 липня |
Консультант з кадрової роботи |
|
Керівник апарату
Бершадського районного суду В.М.Прокопець