Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Бершадського
районного суду
_____________А.І.Куйбіда
04.01.2016 року
ПЛАН РОБОТИ
Бершадського районного суду
на І півріччя 2016року
№ п/п |
Назва заходів |
Строк виконання |
Відповідальний за проведення |
Примітка |
І. Організаційна робота
1. |
Підведення підсумків роботи суду у 2015 рік, стан виконання Постанови Пленуму ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ «Про підсумки роботи судів цивільної і кримінальної юрисдикції у 2014 році та завдання на 2015 рік» від 20 березня 2015 року №2. Стан реалізації заходів, спрямованих на усунення недоліків та підвищення рівня організації здійснення правосуддя судом, сприяння зміцненню судової влади, підвищенню її авторитету. |
Січень |
Голова суду Керівник апарату |
|
2. |
Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду за 2015 рік з наданням аналітичних довідок про: 1) стан розгляду судом справ всіх категорій; 2) залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2016 року. |
Січень |
Голова суду. Старший секретар суду |
|
3. |
Формування суддівського досьє відповідно до ст. 85 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та передача для подальшого створення до ТУ ДСА України в Вінницькій області відповідно до затвердженого графіка. |
Січень |
Голова суду Керівник апарату Консультант з кадрової роботи |
|
4. |
Аналіз роботи працівників суду щодо складання статистичних звітів за 2015 рік. |
Лютий |
Куйбіда А.І. Прокопець В.М. |
|
5. |
Проведення зборів суддів з обговорення питань організації діяльності суду, по розгляду справ, узагальнень судової практики та аналізів судової практики. |
Протягом півріччя |
Голова суду |
|
6. |
Участь в нарадах, семінарах, навчаннях, які проводяться апеляційним судом Вінницької області, Вінницьким апеляційним адміністративним судом, ТУ ДСА України у Вінницькій області та ін. |
Протягом півріччя |
Судді та працівники апарату |
|
7. |
Підвищення професійного рівня працівників суду на курсах підвищення кваліфікації. |
Згідно плану-графіку |
Судді та працівники апарату суду |
|
8. |
Здійснення заходів по оновленню та наповненню веб-сторінки суду. |
Постійно |
Консультант суду Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
9. |
Виготовлення документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису (за потребою). |
За потребою |
Керівник апарату Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
10. |
Проведення дня відкритих дверей для школярів. |
Квітень |
Голова суду Керівник апарату |
|
11. |
Здійснення впорядкування архіву суду. Проведення спільно з представником державного архіву вилучення справ для знищення по закінченню терміну зберігання. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Відповідальний за ведення архіву |
|
12. |
Проведення взаємоперевірок з органами прокуратури відомостей щодо осіб у кримінальних провадженнях, судові рішення у яких набрали законної сили. |
Станом на 25-е число щомісяця |
Консультант суду |
|
13. |
Забезпечення своєчасного складання авансових та фінансових звітів. |
Щомісячно на перше число звітного періоду. |
Заступник керівника апарату |
|
14. |
Забезпечення своєчасного списання товарно-матеріальних цінностей. |
Щомісячно на перше число звітного періоду. |
Заступник керівника апарату |
|
15. |
Контроль за відправкою судових рішень до ЄДРСР та проставленням дати набрання судовим рішенням законної сили. |
Щомісячно |
Керівник апарату Головний спеціаліст з інформаційних технологій |
|
16. |
Контроль за станом надсиланням інформації з відомостями про виборців. |
Щомісячно |
Керівник апарату |
|
17. |
Забезпечення економного використання бюджетних коштів; контроль за використанням електроенергії, води, міжміських телефонних розмов, марок, конвертів та інших товарно-матеріальних цінностей. |
Протягом півріччя |
Голова суду Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
18. |
Робота з засобами масової інформації . |
Протягом півріччя |
Голова суду, судді, керівник апарату, заступник керівника апарату, помічники суддів |
|
19. |
Проведення навчань працівників апарату суду відповідно плану. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
20. |
Проведення перевірок роботи працівників апарату суду відповідно до графіка. |
Протягом півріччя |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
21. |
Підготовка до складання статистичного звіту за І півріччя 2016 рік. |
Червень |
Керівник апарату Заступник керівника апарату |
|
ІІ. Узагальнення судової практики
22. |
Аналіз причин скасування та зміни судових рішень за 2015 рік. |
Січень |
Голова суду Помічник судді Ситник В.М. |
|
23. |
Аналіз роботи із зверненнями та інформаційними запитами громадян за 2015 рік. |
Січень |
Голова суду Помічник судді Ситник В.М. |
|
24. |
Аналіз стану виконання судових рішень у кримінальних справах, кримінальних провадженнях за 2015 рік |
Лютий |
Секретар суду по кримінальних справах |
|
25. |
Узагальнення справ про злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту за 2015 рік. |
Лютий |
Суддя Жарун А.П. Помічник Петрик В.В. |
|
26. |
Узагальнення справ про злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов’язаної з наданням публічних послуг за 2015 рік. |
Березень |
Суддя Гуцол В.І. Помічник Хабовець А.Л. |
|
27. |
Узагальнення по справах про спори про не договірні зобов’язання за 2015 рік. |
Квітень |
Суддя Губко В.І. Помічник Даніленко Є.К. |
|
28. |
Узагальнення по справах про спори, що виникають із трудових правовідносин за 2015 рік. |
Квітень |
Суддя Хмель Р.В. Помічник Натальчук О.А. |
|
29. |
Узагальнення по справах про спори з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян зі спорів у сфері публічної житлової політики за 2015 рік. |
Травень |
Суддя Рудь О.Г. Помічник Гук Ю.О. |
|
30. |
Узагальнення по справах про адміністративні правопорушення правил використання об’єктів тваринного світу за 2015 рік. |
Червень |
Суддя Губко В.І.. Помічник Даніленко Є.К. |
|
ІІІ. Робота з кадрами
31. |
Підготувати інформацію про штатну та фактичну кількість працівників апарату суду (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
щомісячно станом на перше число місяця, наступного за звітним |
Гончарук Л.А. |
|
32. |
Ознайомлення працівників апарату суду з посадовими інструкціями із змінами та доповненнями до них |
Січень |
Прокопець В.М. Гончарук Л.А. |
|
33. |
Інформація про наявність вакантних посад державних службовців на 01 число (Головдержслужба України у Вінницькій області) |
до 02 числа кожного місяця |
Гончарук Л.А. |
|
34. |
Звіт про військовозобов’язаних (Бершадський РВК) |
на 01.01. |
Гончарук Л.А. |
|
35. |
Підготувати відомості про стан актуалізації бази даних обліку державних службовців 4-7 категорій станом на 01 число (Головдержслужба України у Вінницькій області) |
до 05 числа щомісяця |
Гончарук Л.А. |
|
36. |
Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які займають посади керівників та спеціалістів (форма 9-ДС) до органу державної статистики за місцезнаходженням |
до 08 січня |
Гончарук Л.А. |
|
37. |
Звіт про чисельність інвалідів з числа отримувачів пенсії або довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
до 10 січня |
Гончарук Л.А. |
|
38. |
Підготувати список працівників апарату суду станом на 01.01. (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
до 10 січня |
Гончарук Л.А. |
|
39. |
Звіт про працюючих інвалідів (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
до 15 січня |
Гончарук Л.А. |
|
40. |
Копія форми 9-ДС (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
до 20 січня |
Гончарук Л.А. |
|
41. |
Підготувати інформацію щодо осіб, які протягом наступного кварталу досягнуть граничного віку перебування на державній службі (Головдержслужба України у Вінницькій області) |
щоквартально до 8 числа місяця, що передує звітному кварталу |
Гончарук Л.А. |
|
42. |
Підготувати інформацію щодо заповнення вакантних посад прес-секретарів (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
Щоквартально до 01 числа місяця, наступного за звітним |
Гончарук Л.А. |
|
43. |
Звіт КСДС (Національне агентство України з питань державної служби) |
Щоквартально до 01 числа місяця, наступного за звітним |
Гончарук Л.А. |
|
44. |
Інформація про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
січень-лютий, до 01 березня |
Гончарук Л.А. |
|
45. |
Звіт щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів за І квартал (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
щоквартально до 05 числа місяця, наступного за звітним |
Гончарук Л.А. |
|
46. |
Звіт про подачу декларацій працівниками апарату суду (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
до 09 квітня |
Гончарук Л.А. |
|
47. |
Звірка наявності документів в особових справах працівників з описом |
До 15 квітня |
Прокопець В.М. Гончарук Л.А. |
|
48. |
Підготувати список працівників апарату суду станом на 01.07. (ТУ ДСА України в Вінницькій області) |
На 01 липня |
Гончарук Л.А. |
|
49. |
Прийом документів претендентів на зайняття вакантних посад державних службовців |
За потреби |
Гончарук Л.А. |
|
50. |
Готувати матеріали та здійснювати контроль за їх проходженням: - по підвищенню рангів державним службовцям суду; - за строками вислуги, як суддів, так і працівників апарату суду, які дають право на одержання відсоткової надбавки; |
За потреби |
Прокопець В.М. Гончарук Л.А. |
|
Керівник апарату
Бершадського районного суду В.М.Прокопець