flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол оперативної ради №1 від 17.01.2011 р.

01 червня 2011, 13:14
 
П Р О Т О К О Л № 1
оперативної наради працівників
Бершадського районного суду Вінницької області
 
 
17.01.2011 року                                                                                                      м. Бершадь
 
 
Головуючий:      Куйбіда А.І.
Секретар:            Гончарук Л.А.
Присутні:            25 осіб
Відсутні:              Божок І.М., Кучанська В.М. – відпустка у зв’язку з навчанням
                                                       
 
                                                             Порядок денний:
 
1.      Про підсумки роботи Бершадського районного суду Вінницької області у 2010 році.
2.      Про лист ТУ ДСА у Вінницькій області №02-6/3475 від 28.12.2010 року .
3.      Про вивчення та обговорення інструкції по ДЗС та положення про автоматизовану систему документообігу суду.
4.      Про вивчення та обговорення Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду.
5.      Про Загальні правила поведінки державного службовця.
6.      Про правила внутрішнього трудового розпорядку працівників Бершадського районного суду.
 
 
Слухали:
Куйбіда А.І. повідомив присутніх, що 13 січня 2011 року був зданий звіт про роботу суду за 12 місяців. До підготовки звіту всі працівники віднеслись належним чином – вчасно та якісно підготували дані до всіх форм довідок та довідки про роботу суддів. Але про якість зданого звіту дізнаємось з аналізу якості звітів, який надішлють з ТУ ДСА. Звіт здано і необхідно докласти максимум зусиль для того, щоб звіт за роботу суду за рік підготувати і здати з найкращими показниками.
Також зазначив, що у 2010 році збереглась тенденція до зростання кількості надходження справ і матеріалів.Причиною оскаржень та скасування рішень апеляційним судом є порушення норм процесуального права. Статистичні дані про розгляд справ і матеріалів на кінець звітного періоду вказують на те, що розподіл між суддями справ по категоріях позитивно вплинув на оперативність і якість розгляду справ та матеріалів.
З 01 січня 2011 року введено в дію КП «Документообіг у загальних судах». Дана програма ще не досить досконала тому необхідно всі запитання, пропозиції подавати до ТУ ДСА у письмовому вигляді. Усім працівникам вивчити інструкцію по користуванню КП «ДЗС» та працювати відповідно неї.
Виступили:
Жарун А.П. відмітив, що з введенням в дію КП «ДЗС» виникло багато питань, які можна вирішити тільки через направлення письмових запитів на ТУ ДСА.
Ухвалили:
Суддям у 2011 році  необхідно суворо дотримуватися законодавства при розгляді справ, строків розгляду кримінальних, цивільних та адміністративних справ і не допускати помилок через які можуть скасовуватись судові   рішення.          
Суддям та працівникам апарату вивчити належним чином інструкцію КП «ДЗС» та працювати відповідно методичних рекомендацій до програми.
 
 
Слухали:
Прокопець В.М ознайомила присутніх з листом ТУ ДСА у Вінницькій області №02-6/3475 від 28.12.2010 року у якому зазначається, що з 01.01.2011 р. вводиться в дію класифікатор адміністративних справ. З метою правильного відображення адміністративних справ у КП «ДЗС» та забезпечення достовірності показників звіту за формою №2-А «Звіт про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства» надіслано Перехідну таблицю Класифікаторів, якою необхідно користуватися при визначенні категорій адміністративних справ.
Ухвалили:
Працівникам апарату суду, відповідальним за реєстрацію та облік адміністративних справ ознайомитися з Перехідною таблицею Класифікаторів та користуватись в роботі.
 
Слухали:
Прокопець В.М., яка повідомила, що працівники суду Магдаль Н.М. та Кунянський М.П. вивчили інструкцію по ДЗС та положення про автоматизовану систему документообігу суду з якою ознайомлять присутніх практично.
Виступили:
Магдаль Н.М., Кунянський М.П., які з використанням комп’ютера наглядно показали присутнім роботу КП «ДЗС» та повідомили, які проблеми можуть виникнути під час роботи, також відповіли на питання, які виникли у суддів та працівників апарату щодо роботи КП.
Ухвалили:
Суддям та працівникам апарату працювати в КП відповідно інструкції та методичних рекомендацій.
 
Слухали:
Прокопець В.М., яка повідомила, що заступник керівника апарату суду Дмитрук Т.І. ознайомить присутніх з Інструкцією про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду.
Виступили:
Дмитрук Т.І. довела до відома суддів та працівників апарату суду Інструкцію про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду.
Ухвалили:
Відповідальним особам працювати відповідно Інструкції про порядок вилучення, обліку, зберігання та передачі речових доказів у кримінальних справах, цінностей та іншого майна органами дізнання, досудового слідства і суду.
 
Слухали:
Прокопець В.М. ознайомила працівників апарату суду із Загальними правилами поведінки державного службовця та наголосила на обов’язковому дотриманні даних правил.
Консультанту з кадрової роботи (Гончарук Л.А.) забезпечити всіх працівників примірниками Загальних правил поведінки державного службовця та зробити відповідні записи у їхніх особових справах.
Ухвалили:
Усім державним службовцям неухильно дотримуватисьЗагальних правил поведінки державного службовця
 
Слухали:
Куйбіда А.І. закликав присутніх неухильно дотримуватись трудової дисципліни
Прокопець В.М. яка повідомила, що у 2011 році працівники апарату суду повинні дотримуватись  правил внутрішнього трудового розпорядку суду, що затверджені наказом голови суду від 04 січня 2010 року № 1 та не допускати порушень трудової і виконавської дисципліни
Ухвалили:
Суддям та працівникам апарату суду неухильно дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку.
 
 
 
Головуючий                                                                      Куйбіда А.І.
 
Секретар                                                                              Гончарук Л.А.